tirsdag 12. mai 2009

Utmaning/utfordring



Fikk denne utfordringen av Marit i dag:



"Du som blir utmanad skall (denna text får kopieras):Tipsa om ett sömnadstillbehör, t.ex. tyger, saxar, snedslå, symaskiner, knappar, trådar, pressarfötter osv.. Det kan vara något som är mycket prisvärt, bra kvalitet eller något hjälptillbehör som du tycker är väldigt bra samt varför. Man får också gärna berätta var man får tag på saken. Har du mer än en sak som du vill berätta om så går det givetvis bra.Sen kan ytterligare (om du vill) dela med dig ett tips när det gäller sömnad, ett praktiskt tips. Det behöver inte vara något avancerat (med massa bilder), bara ett litet tips.När du svarat på frågorna så skall du skicka vidare utmaningen till 4 stycken nya personer med sömnad som hobby. Du skall meddela personen att du utmanat denne samt länka till personens blogg."



1. Jeg er veldig glad i dette kritthjulet fra stoff og stil... nå har ikke jeg prøvd noe annet da, men vil anbefale denne til å tegne på stoff :) Og så koster den bare 20 kr:)








2. Hmm, noe nyttig...
Jeg bruker vliesofix bak navnelappene jeg, da holder de seg på plass og det blir pent når de er ferdigsydd :)



3. Tusen takk til Marit for utfordringen. Nå skal jeg få orden på mine mønsterark, det blir jo mange etterhvert :).

Jeg utfordrer Annemor Lillepooh Emmari og Monikum

4 kommentarer:

  1. Oooops, - her har jeg hatt en glipp.
    Men NU skal jeg gjøre det!! ;)

    Klem fra meg :D

    SvarSlett
  2. Da er utfordringen tatt, - har bare igjen å finne 4 nye å utfordre. Takk for en morsom vri! ;) Jeg oversatte innlegget mitt til engelsk mtp ei venninne fra USA, så kanskje jeg strekker utfordringen ut over landegrensene.
    Klem fra meg :D

    SvarSlett