fredag 1. mai 2009

Alle gode ting er tre!!











h



I går fikk jeg sydd hele tre plagg :) Lykke!!


Skjørtet som er laget av et dynetrekk ble litt for stort til snuppa, så hun må få et nytt.
Jeg brukte mønster fra meedomboka, str 4 år.
Jeg ble iallefall veldig fornøyd med skjørtet, og gleder meg til å lage nye!! Og så er det jo så lett nå som jeg hat lært juksemetoden for å sette på skråbånd, takk Shamu!!


Lua til Theo fokk en litt sånn rar spiss på toppen som egentlig ikke skulle være der, men den ble jo litt artig da.
Mønster og forklaring fant jeg her: mo9cadesing.blogspot.com (skjønner ikke hvorfor jeg ikke får til å linke direkte til siden...) Tusen takk for at du deler!!


Den blå kosebuksa ble jeg veldig fornøyd med, digger den fargen, spesielt fint ble det med den grønne ribben :) Str. 86

5 kommentarer:

  1. Så flotte bilder det ble av Theo, da...!

    SvarSlett
  2. Herlige klær du syr!!! Har selv laget lue ut av det elefantstoffet, ble kjemetøft:D

    SvarSlett
  3. Synes spissen på lua til Theo bare var artig! Finingen! Jeg har en ferdigklippet lue til Selma liggende på bordet, håper jeg rekker å sy den i dag!

    SvarSlett
  4. Kjempefine klær :). Tror vi må like de samme fargene, siden jeg jo akkurat har laget en lignende knytebukse i blå/lime og nettopp har klippet ut i det blåe elefantstoffet til å lage lue til lillebror og så snubler jeg over bloggen din. der er det jo både lue og bukse som ligner :).

    SvarSlett
  5. Takk takk!!

    De elefantene er jo perfekt til lue!!

    Kunne skrevet akkurat det samme til deg rødtopp...kunne laget alle klærne du har laget, hehe :)

    SvarSlett