torsdag 14. juni 2012
min yndlingskjole
Jeg kjøpte meg noen veldig kule sko i høst!! Dr.Martens med røde roser oppover ankelen, så klart jeg måtte ha en kjole som passet!! Her er resultatet :D
en haug med fleece
Ja, her en del julegaver og andre gaver...lenge siden de er sydd og nå var det på tide og blogge litt igjen ;)
Når jeg ser disse bildene kjenner jeg at jeg er glad det er sommer!! Men hjelper jo ikke mye det da, våres fleeceklær blir fortsatt flittig brukt...hehe
fredag 6. januar 2012
noen julegaver
Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å ha gitt bort masse julegaver iår, men noen få ble det jo, og her er de jeg har bilde av :)




