Ja, her en del julegaver og andre gaver...lenge siden de er sydd og nå var det på tide og blogge litt igjen ;)
Når jeg ser disse bildene kjenner jeg at jeg er glad det er sommer!! Men hjelper jo ikke mye det da, våres fleeceklær blir fortsatt flittig brukt...hehe
så søtteeeee!
SvarSlett