av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 6. januar 2012
noen julegaver
Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å ha gitt bort masse julegaver iår, men noen få ble det jo, og her er de jeg har bilde av :)
2 kommentarer:
astrid
8. januar 2012 kl. 22:03
Flotte klær, Manja.
Svar
Slett
Svar
Svar
manja
11. januar 2012 kl. 23:04
Tusen takk Astrid :D
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Flotte klær, Manja.
SvarSlettTusen takk Astrid :D
SvarSlett