av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
onsdag 1. april 2009
kosebukse **SOLGT**
Her kommer en i en knallfin blåfarge, og det frisker opp med lime ribb.
Dette er en deilig bukse og leke i, enten man krabber eller går :)
str: 86
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar