av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
onsdag 1. april 2009
kosebukse
Brunt er jeg glad i :) Og sammen med denne lyseblå ribben ble det en gladbukse for små gutter!!
Theo fikk denne, synes den var så fin på han :)
Ribb og velour fra stoff og stil.
str: 80
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar