lørdag 20. februar 2010

søskenantrekk

Nå var det jammen på tide at dette settet ble ferdig... buksa har ligget halvferdig i skuffa siden oktober en gang, og kjolen har jeg hatt inne i hodet mitt ca like lenge :)



Mønster på plaggene er en herlig blanding fra forskjellige mønster jeg har funnet i div. sybøker.
Alt stoff er fra stoff og stil

Knytebuksa er str 92, og Theo bruker vanligvis str 86, så denne kan nok brukes en god stund. Jeg synes den er fin både når den er litt vid i passformen, sånn som nå, og når den blir litt mer trang og "retro".
Emmeli sin kjole, som er str 4 år; har fått ekstra lange armer, og har av den grunn lang levetid. Og så synes jeg det ble litt fint med slike "posete" armer :)

Her er bilder av to små, herlige trollunger :)


1 kommentar:

  1. Hei - for noen fantastisk barn med flotte klær. Kjempefine mønstere du bruker. Elsker det pingvinstoffet fra Stoff og stil....

    SvarSlett