søndag 7. februar 2010

"skal, skal ikke..." fleecekjole str 36(38) **SOLGT**

Denne kjolen er sydd i petrol, grå og sort polarfleece og er pyntet med hjerter på armer og skjørt :)
Jeg har ikke lagt opp armene, før en evnt ny eier kommer med riktig lengde :)




Mål:
Ca 92 cm lang, og 32,5 cm fra skulder til bringe, rundt bringen ca 80 cm.
Selv er jeg 166 cm høy og 74 cm rundt bringen.(Jeg synes den sitter ganske pent på meg, selv om mine mål viser seg og være litt mindre en kjolens. Det er god plass og man kan godt ha litt større mål, da stoffet er elastisk)

Så jeg må innrømme at jeg kanskje skulle hatt denne selv, hehe, liker veldig godt fasongen.




Pris: 1000kr og så kommer porto i tillegg :)

1 kommentar:

  1. Så flott denne ble!!! Og den var jo bare kjempeflott på deg...

    SvarSlett