søndag 13. september 2009

Enda flere knytebukser **SOLGT**

En venninne, en snart storesøster og en ufødt lillebror skal ha disse buksene :)
Da blir de et flott trekløver :)


Emmeli måtte stå modell for en av de store buksene, som er str 104... hun bruker vanligvis str 98, så jeg tror disse skal passe bra til de to jentene, jeg håper iallefall det :)

Og jeg fikk streng beskjed om at Theo måtte være med på et bilde, så jeg måtte bare gjøre som sjefen befalte...
Når man ser buksene, synes jeg det ser så rart ut med det hjertet høyt der oppe... men når buksa er på, er hjertet akkurat der det skal være!!
Velour og ribb fra stoff og stil.
Mønster har jeg fikset selv (med utgangspunkt i meedomboka)

Pris:
Bukse str 104: 325 kr (inkl. porto)
Bukse str 62: 225 kr (inkl.porto)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar