Jeg kjøpte meg noen veldig kule sko i høst!! Dr.Martens med røde roser oppover ankelen, så klart jeg måtte ha en kjole som passet!! Her er resultatet :D
Surfet rundt i div syblogger og oppdaget jammen en syblogger som heter Manja! Det gjør jeg også! Har aldri møtt eller hørt om en annen Manja før. Syr gjør du også! Så artig!
Så flott kjole :) Har kjøpt meg litt flees stoff jeg også, og tenkte å sy en kjole uten armer. Det kan da ikke være så vanskelig?! Hehe Her var det ihvertfall mye inspirasjon. Hilsen Elin
Flott kjole du har sydd til deg sjølv! Kjempeflotte fargerike klær til unger i forrige innlegg.
SvarSlettHa ei flott helg!
Flott kjole du har sydd!
SvarSlettSurfet rundt i div syblogger og oppdaget jammen en syblogger som heter Manja! Det gjør jeg også! Har aldri møtt eller hørt om en annen Manja før. Syr gjør du også! Så artig!
Så flott kjole :)
SvarSlettHar kjøpt meg litt flees stoff jeg også, og tenkte å sy en kjole uten armer. Det kan da ikke være så vanskelig?! Hehe
Her var det ihvertfall mye inspirasjon.
Hilsen Elin