av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 6. januar 2012
vinterkjole :)
Her er en til av kjolene med høy hals, digger fargene!! Fin til jul, og resten av vinteren ;)
en søt liten kjole til ei søt lita jente
<3
noen julegaver
Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å ha gitt bort masse julegaver iår, men noen få ble det jo, og her er de jeg har bilde av :)
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon