Den første kjolen jeg laget med høy hals var koksgrå og petrolfarget. Og den nye eieren ble strålende fornøyd :D Det tok ikke lang tid før jeg skulle lage en "tvilling"...og nå er jeg spent på om denne også kommer til å henge på en strålende fornøyd dame!!
Så flott kjole da. Likte godt den høye halsen :)
SvarSlettKjempe fin:) Jeg også likte godt den høye halsen. Deilig å gå i på sånne dager vi har nå;) Brrr... Skikkelig surt vær..
SvarSlettKlem
Wow, kjempe fin! Halsen ble veldig bra =)
SvarSlettFlott kjiole med flott dame inni!! Så superflink du er =)
SvarSlettKjempefin :)
SvarSlettKjempefin kjole, med deilig hals:)
SvarSlettGod helg!
Tusen takk for herlige kommentarer, de varmer <3 klem klem
SvarSlett