av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
mandag 27. desember 2010
julegaver til noen søte små :)
Først et herlig sett til ei lita snuppe, som er glad i rosa. Fleecebukse som passer godt til både genseren og kjolen :)
Gammelrosa og brunt er nydelig sammen, og det samme er den lille jenta som skal ha på seg denne kjolen :)
En gladjente trenger jo klær i glade farger <3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar