http://www.blogger.com/img/blank.gif
torsdag 30. desember 2010
Hettekjole
Er liksom ikke så mye å si om kjolen... digger hetta, digger fargene, og digger formen :) Og så tror jeg den nye eieren gjør det samme ;)



http://www.blogger.com/img/blank.gif
http://www.blogger.com/img/blank.gif
mandag 27. desember 2010
julegaver til noen søte små :)
onsdag 8. desember 2010
Reprisekjolen en gang til :)
Fikk bestilling fra ei som likte så godt denne kjolen og ville ha lik...og jammen er jeg enig i at den er fin:) Ordentlig vinterkjole, som blir god å kle seg i nå når det er så kaldt!!


str 38
pris: 1200kr (inkl. porto)
str 38
pris: 1200kr (inkl. porto)