Håper disse kan gjøre nytten sin nå som det er høst og kaldt. Iallefall kan man jo føle seg litt fin i varme klær ;)
kjoler i str 44, fleece fra stoff og stil, mønsteret jeg bruker er en sammenblanding fra litt forskjellige steder; klippet litt her og gjort om litt der og så får jeg det som jeg vil :)
kjempe kult med firkløver på brystet :)
SvarSlettKan jeg komme og prøve de ? :)
SvarSlettSå utrolig fine.
SvarSlettDu er jammen flink:)
Takk takk!!
SvarSlettEr så gøy med så flotte tilbakemeldinger :D