Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Hei Å så nydelige kjoler du syr :O)Lurer på om denne nederste er solgt, jeg?Hvis ikke kan jeg tenke meg å kjøpe den. Hvis den er i str. 38 da?Tina
Hei
SvarSlettÅ så nydelige kjoler du syr :O)
Lurer på om denne nederste er solgt, jeg?
Hvis ikke kan jeg tenke meg å kjøpe den.
Hvis den er i str. 38 da?
Tina