av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
søndag 1. august 2010
sommersett
Ja, selv om det er en bukse her så kan jeg kalle det ordentlige sommerklær. stoffet er mykt og behagelig, og buksa kan dras opp til å bli en shorts på ekstra varme dager :)
1 kommentar:
lykke liten
26. august 2010 kl. 21:21
det var et kjempe søtt sett :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
det var et kjempe søtt sett :)
SvarSlett