Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
herregud! du er så flink!! haha.. jeg kommer jo ingen vei med det stoffet jeg har kjøpt til en slik kjole.. det bare ligger der og venter på meg liksom................
Så flott du er:) og en flott kjole!!! Du er kjempeflink:):):)
herregud! du er så flink!! haha.. jeg kommer jo ingen vei med det stoffet jeg har kjøpt til en slik kjole.. det bare ligger der og venter på meg liksom................
SvarSlettSå flott du er:) og en flott kjole!!! Du er kjempeflink:):):)
SvarSlett