av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
søndag 28. mars 2010
fleecekjole
Denne er til min kjære mor :)
koksgrå, sort og rød polarfleece fra stoff og stil
str 38
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar