Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Kjempefin! Liker så godt snittet du bruker!
KJEMPEFIN!!! Og en slik fargekombinasjon som jeg kan tenke meg....syr du en før jul eller???;) i str 40 og litt lengre enn den jeg prøvde sist.......;) Bare hvis du har tid og lyst og ork da;) Klemmer fra Ragnhild
Så koselig og godt for egoet da!Skjønner godt ho ville ha en til jeg, for denne ble fiiin
Kjempefin! Liker så godt snittet du bruker!
SvarSlettKJEMPEFIN!!! Og en slik fargekombinasjon som jeg kan tenke meg....syr du en før jul eller???;) i str 40 og litt lengre enn den jeg prøvde sist.......;) Bare hvis du har tid og lyst og ork da;) Klemmer fra Ragnhild
SvarSlettSå koselig og godt for egoet da!
SvarSlettSkjønner godt ho ville ha en til jeg, for denne ble fiiin