Denne buksa er bursdagsgave til ei liten jente som fylte 1 år i begynnelsen av november, og til helga skal vi i selskap til storebroren hennes...så da får hun pakke også, hehe
Jeg likte så godt pusekatten på Emmeli sin bukse, så jeg ville ha en på denne og :)

lilla velour fra stoff og stil
rød ribb fra stof2000
str 80
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar