Veldig flott kjole! Elsker kombinasjonen brun og rosa. Har ikke prøvd å bruke fleecekant slik du har - så det får jeg teste ut neste gang! Jeg linker deg opp til bloggen min - om det er greit!
Du er bare såååå flink!!!!! Jeg skal kjøpe meg symaskin har jeg tenkt. Jeg har også snart lyst på en slik kjole altså;) (men jeg skal ikke mase for vet du har nok å stri med om dagen...:)Vi får ta en kveld om litt....stor klem
Veldig flott kjole! Elsker kombinasjonen brun og rosa. Har ikke prøvd å bruke fleecekant slik du har - så det får jeg teste ut neste gang! Jeg linker deg opp til bloggen min - om det er greit!
SvarSlettSå flott den ble Manja!
SvarSlettHvordan er det med denne delingen av for og bakstykke?! Er de i samme høyde, eller er sømmen høyere opp foren enn bak?!
Sy sammen snart?
Fin! Hoppas att den passar.
SvarSlettDu er bare såååå flink!!!!! Jeg skal kjøpe meg symaskin har jeg tenkt. Jeg har også snart lyst på en slik kjole altså;) (men jeg skal ikke mase for vet du har nok å stri med om dagen...:)Vi får ta en kveld om litt....stor klem
SvarSlettLekker! Får krysse fingre for at den passer :)
SvarSlettwoooooow!!! :):) klem
SvarSlettSå flotte kjoler du lager!
SvarSlettTusen takk alle sammen!!
SvarSlettNydelig kjole! Håper denne passer bedre :)
SvarSlett