av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 25. september 2009
sukkerspinn-reprise **SOLGT**
Jeg var så heldig at jeg fikk lage en til av denne herlige kjolen, denne gangen til en litt større modell :)
Str. 4 år
Pris: 330 kr (inkl.porto)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar