av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
tirsdag 4. august 2009
den som ble til overs... **SOLGT**
Jeg var jo så godt i gang med klippingen, og så likte jeg disse fargene så godt...da er det ekstra gøy og sy!!
Dette er str 3 år, og med ribb i armene kan den brukes som tunika senere :)
Pris: 330 kr, inkl. porto
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar