av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 19. juni 2009
til en 4- åring
Jeg fikk så lyst til å prøve et nytt mønster, og da ble denne omslagskjolen til :) Litt for stor for Emmeli enda, men en annen liten snuppe skal få svinge seg i denne i sommer :)
Mønsteret er lang kimono fra "sy sejt børnetøj" str 4 år .
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar