Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Den ble jo helt perfekt! Skjønne, skjønne snuppa!!
Den var kjempe fin. Forstår godt at Emmeli ble fornøyd.
Kjempeflott kjole!!! Du er jo sååå flink!!! Og så har du verdens nydeligste modell da:)<3
Tusen takk!! Jeg er veldig fornøyd, både med kjolen og modellen :)
Den ble jo helt perfekt! Skjønne, skjønne snuppa!!
SvarSlettDen var kjempe fin. Forstår godt at Emmeli ble fornøyd.
SvarSlettKjempeflott kjole!!! Du er jo sååå flink!!! Og så har du verdens nydeligste modell da:)<3
SvarSlettTusen takk!! Jeg er veldig fornøyd, både med kjolen og modellen :)
SvarSlett