av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
torsdag 2. april 2009
Råååååsa **SOLGT**
Små søte snupper fortjener noe rosa, og denne fargen er tøff!!
Deilig bukse som er god og bevege seg i, og som kan brukes lenge:)
Velour og lilla ribb fra stoff og stil.
Str: 86
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar