av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
torsdag 16. april 2009
Kosebukse perle **SOLGT**
Herlig brun velour og knæsj rosa ribb fra stoff og stil, perfekt match!!
Denne buksa er på vei til en liten jente som skal ta den med på mye lek og moro, og litt kos på sofaen :)
Theo er villig modell, spørs om han hadde vært det, om han visste at det var en jentebukse...
str 80
2 kommentarer:
Anonym
18. april 2009 kl. 12:04
Erle digger den nye buksen sin! ;-D
Svar
Slett
Svar
Svar
manja
24. april 2009 kl. 00:14
Så bra, nå ble jeg glad!!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Erle digger den nye buksen sin! ;-D
SvarSlettSå bra, nå ble jeg glad!!
SvarSlett