Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Blir nok en favoritt ja :D
Så bra, er så glad du likte den!!Synd den ble litt stor, men bedre det enn at den skulle være for liten...Tror han blir kjempefin!!
Blir nok en favoritt ja :D
SvarSlettSå bra, er så glad du likte den!!
SvarSlettSynd den ble litt stor, men bedre det enn at den skulle være for liten...
Tror han blir kjempefin!!