av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 27. mars 2009
lilla og gult
Dette settet til Emmeli sydde jeg for en liten stund siden.
Men nå har jeg laget et likt til Annemor sin snuppe, og desverre fikk jeg ikke tatt bilde av det før jeg ga det bort....så da jukser jeg litt :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar