av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 27. mars 2009
forklekjole str 1-3 år
Denne hadde jeg tenkt til å gi bort til ei jente på 1 år. Men da jeg prøvde den på snuppa synes jeg den var så fin, så hun fikk beholde den selv.
1 kommentar:
hverdags-mamma
27. mars 2009 kl. 22:42
Hihi... Kjempetøft stoff!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Hihi... Kjempetøft stoff!
SvarSlett