mandag 21. mars 2011

sommerskjørt

Ja, jeg lengter etter sommeren, sol og varme!!
Når man ser ut av vinduet virker det som en evighet til, men ser man på kalenderen er det jammen ikke lenge til noen små snupper kan svinge seg i det grønne gresset, med disse skjørtene på :)

Jeg synes iallefall det er helt herlig å sy glade sommerklær, og her har jeg gitt nytt liv til avlagt sengetøy.


str 92 **SOLGT**
Søte små hjerter til søte små prinsesser!!
Dette nydelige kantbåndet fant jeg i en lokal sybutikk i Sandefjord, skulle ha kjøpt hele rullen, hehe.


Str 98

Jeg digger dette kaninstoffet, har tidligere laget skjørt til snuppa av slikt stoff, og det var favoritten hennes i fjor :)



str 110 **SOLGT**
Man får vel aldri nok av prikker...???
Man kan jo bli lei rosa til tider, men sammen med blått blir det et tøft skjørt og svinge seg med!!


str 116 **SOLGT**
Siste skjørt ut er laget av ett av mine favorittstoffer, og jeg kjenner jeg gruer meg til det er tomt...



Alle skjørtene er kantet med kantbånd og har ribb i livet.


4 kommentarer:

  1. Så fine:) Skulle hatt ei lita snuppe i rette alder nå;) Rita:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye fint du lager! Disse skjørtene oste det sommer og sol av.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager! koselig blogg, legger meg til som følger:)

    SvarSlett
  4. Takk takk!! Så søte dere er!!

    SvarSlett