lørdag 3. oktober 2009

spesialbestilling :)

Ja, i går var Emmeli helt på tuppa...
hun så nemlig en av de fleecekjolene jeg har laget til julegave til ei lita jente, og den skulle hun ha på!!
Jeg klarte og snakke henne fra det, men betingelsen var at jeg laget en til henne...og den skulle være rød og blå som mamma sin.

Og når jeg får en sånn bestilling er det bare og la alt annet vente og gjøre lille gulljenta mi fornøyd, og jeg snek inn en dæsj lilla også :) Hun var kjempeglad da hun fikk den på, tror denne blir en klar favoritt!!

Kommer nok actionbilder litt senere, for jeg synes kjolen er så mye finere på, enn når den bare henger der...




Fleece fra stoff og stil
str 4 år
og mønster har jeg fikset selv, med utgangspunkt i en genser fra ottobre (tror jeg det var...)

6 kommentarer:

  1. Denne var superfin - herlige farger og ser absolutt ut til å ha en flott fasong :)

    Regner virkelig med hun blir fornøyd, det hadde iallefall jeg vært om jeg var henne :D

    SvarSlett
  2. Vanvittig fin!! Morsomt med masse farger!

    Tusen takk for masse koselige kommentarer! Jeg tror ikke jeg har solgt noe ennå. Har bare hatt opp en dag ennå. Det er en liten gårdsbutikk som har oppe 5 dager i mnd..

    SvarSlett
  3. Så stilig den ble! Herlig og fargerik =D

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjole. Gleder meg til å se den på!

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig hilsen på sia mi! :) Så flott kjole du har laga! Helige farger sammen! Skikkelig sprek! Bruker du vanlige skråbånd rundt hetta og nede?

    SvarSlett
  6. tusen takk alle sammen!!

    På denne kjolen har jeg brukt turkis skråbånd :)
    Men noen ganger bruker jeg ribb til å kante med...har gjort det på de andre tuttifruttikjolene :)

    SvarSlett