fredag 21. august 2009

voksenkjole **SOLGT**

Jeg har laget min første fleecekjole til voksne på bestilling, og det var utrolig gøy. Spesielt siden hun som skulle ha den ble så veldig fornøyd... Hun har allerede tenkt på en til :)

Digger disse fargene sammen da... jeg hadde egentlig tenkt at skjørtet skulle være brunt, men det hadde jeg ikke nok stoff til. Synes nesten den ble litt finere sånn den ble :)


Jeg ble superfornøyd med formen på denne, den ble nemlig akkurat slik jeg hadde tenkt den første jeg laget skulle bli.

Og siden jeg ikke har en sømbyste og henge den på, fikk jeg prøve den selv. Den sitter mye bedre på eieren, og lengden er til rett under knærne, kjempefin!!



Og så er det jo veldig kjekt med plagg som kan brukes både til hverdags og "fest" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar