onsdag 24. juni 2009

En blind sjiraff




Denne sjiraffen fikk ikke øyne, jeg glemte det rett og slett... men han er nok en lykkelig sjiraff alikevel :)

Jeg ville prøve ut et nytt buksemønster, har litt å velge i nå. Har blitt en del bøker og blader, hehe.
Jeg ble fornøyd med denne, god og vid i passformen :) Passer veldig bra til snuppa iallefall, men hun bruker jo bleier enda.

Jeg har lenge tenkt på at hver gang jeg lager ribb på bukser skal jeg skrive opp målene til hver str på et ark, så slipper jeg og bla i bøkene for å finne noen mål der, eller bruke andre bukser jeg har laget som mal. Denne ble desverre litt for stor rundt livet, og stoff og stil ribben blir litt slapp etterhvert har jeg hørt.
Men jeg har ikke orden i sysakene, så noe liste over lengde på elastikken har jeg ikke... bare en haug med smålapper her og der... Og noen står det bare mål på, ikke hva det er brukt til eller hvilken str det er.

Ja, ja, buksa ble fin med friske farger :)

Str 3 år
mønster: meedom, form 2

3 kommentarer:

  1. Fin bukse!! Men jeg må si jeg likte t-skjort også!! Hvor har du fått tak i den???

    SvarSlett
  2. Ja, er ikke den kul!! Ler hver gang jeg tar den på jeg, haha

    Sjekk probat.no, masse tøffe t-skjorter... denne er tre år gammel, så tror ikke de selger den lenger...

    SvarSlett