Den første kjolen jeg laget med høy hals var koksgrå og petrolfarget. Og den nye eieren ble strålende fornøyd :D Det tok ikke lang tid før jeg skulle lage en "tvilling"...og nå er jeg spent på om denne også kommer til å henge på en strålende fornøyd dame!!