av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
tirsdag 11. oktober 2011
guttesett
To herlige gutter har fått hvert sitt fleecesett, og siden Theo har nesten likt så blir det tre tøffe kamerater på lekeplassen i høstkulda :D
Må jo bare vise actionbilder av Theo i sin edderkoppdress
1 kommentar:
Trine
1. november 2011 kl. 20:30
Så kule sett.
Blir en tøff gjeng på lekeplassen det:)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Så kule sett.
SvarSlettBlir en tøff gjeng på lekeplassen det:)