av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
tirsdag 11. oktober 2011
guttesett
To herlige gutter har fått hvert sitt fleecesett, og siden Theo har nesten likt så blir det tre tøffe kamerater på lekeplassen i høstkulda :D
Må jo bare vise actionbilder av Theo i sin edderkoppdress
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon