Jeg bestemte meg her en dag for å lage litt gutteklær. Det er ikke så ofte jeg gjør det, synes av en eller annen merkelig grunn det er mye lettere å sy jenteklær.
Så her kommer en gjeng med tøffe t-skjorter: Jeg lar bildene snakke for seg selv jeg, men er det noen spørsmål så ta gjerne kontakt