Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Så fint det ble!!
Kjempenydelig skjørt! Så flotte farger. Takk for besøket hos meg. Jeg har lagt meg til hos deg også. :)
Så herlig skjørt! Tror jeg også må sy et til meg selv snart :)
Nå ble jeg inspirert her! :DSkal sannelig gjøre som deg...Klem fra Eva Mari :)PS: Har lagt meg til som følger! ;)
Så flott!!
Takk takk!!Er skikkelig deilig med et sånt luftig skjørt på varme dager...synd det er så lenge siden sist jeg fikk brukt det.
Så fint det ble!!
SvarSlettKjempenydelig skjørt! Så flotte farger.
SvarSlettTakk for besøket hos meg. Jeg har lagt meg til hos deg også. :)
Så herlig skjørt! Tror jeg også må sy et til meg selv snart :)
SvarSlettNå ble jeg inspirert her! :D
SvarSlettSkal sannelig gjøre som deg...
Klem fra Eva Mari :)
PS: Har lagt meg til som følger! ;)
Så flott!!
SvarSlettTakk takk!!
SvarSlettEr skikkelig deilig med et sånt luftig skjørt på varme dager...synd det er så lenge siden sist jeg fikk brukt det.