av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
mandag 14. februar 2011
To fleecekjoler :D
Denne kombinasjonen, sort og turkis har jeg ikke laget før...kan ikke skjønne det egentlig, det ble jo så fint!!
Og en lilla og koksgrå, de fargene blir man aldri lei av å se sammen ;)
2 kommentarer:
Anonym
18. februar 2011 kl. 12:48
Kjempe fin :)
Svar
Slett
Svar
Svar
manja
18. februar 2011 kl. 20:40
takk takk :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Kjempe fin :)
SvarSletttakk takk :)
SvarSlett