Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Nydelig kjole Manja!
Så mye fint du lager!God helg fra Lille-T. :)
kjempe flott kjole!!!!!
Så flott kjole. Eg syns lilla og grå er ein herlig fargekombinasjon :)
Takk for kommentar :)Her var kjempemange fine kjoler, jeg er virkelig imponert!! Likte fargene på denne veldig godt :)Her kommer jeg på besøk igjen :)
Nydelig kjole Manja!
SvarSlettSå mye fint du lager!
SvarSlettGod helg fra Lille-T. :)
kjempe flott kjole!!!!!
SvarSlettSå flott kjole. Eg syns lilla og grå er ein herlig fargekombinasjon :)
SvarSlettTakk for kommentar :)
SvarSlettHer var kjempemange fine kjoler, jeg er virkelig imponert!! Likte fargene på denne veldig godt :)
Her kommer jeg på besøk igjen :)