Fleecekjoler er mitt favorittplagg, spesielt nå som høsten kommer!! Herlige å ha på, samtidig som man føler seg veldig fin :) Så nå håper jeg noen andre også kan få gleden av disse deilige plaggene...
Alle kjolene er sydd i str 38. Men ingen er lagt opp enda, så man kan velge lengde selv :)
polarfleecen er fra stoff og stil
Nydelige kjoler! God helg =D
SvarSletttakk takk :)
SvarSlett