Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Kjempetøff bukse, det husvognstoffet er helt herlig, har selv akkurat sydd en bukse til minsten i dette stoffet. Og nyyydelige kjoler du lager.Ha en flott dag!Klem fra Maria!
Så herlig bukse! Det stoffet er bare kjempeskjønt! :)
Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Kjempetøff bukse, det husvognstoffet er helt herlig, har selv akkurat sydd en bukse til minsten i dette stoffet. Og nyyydelige kjoler du lager.
SvarSlettHa en flott dag!
Klem fra Maria!
Så herlig bukse! Det stoffet er bare kjempeskjønt! :)
SvarSlett