Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Så fin den var :)
nydelig! Bruker du snitt i brystpartiet???
takk takk :)Jeg bruker ikke det, synes de sitter pent på uten og bruke det :)
Så fin den var :)
SvarSlettnydelig! Bruker du snitt i brystpartiet???
SvarSletttakk takk :)
SvarSlettJeg bruker ikke det, synes de sitter pent på uten og bruke det :)