av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 8. januar 2010
Se min kjole
Jeg har jo sydd sørgelig lite i det siste...Og for å prøve og få tilbake sygleden, så ville jeg sy noe til meg selv. Jeg ville ha en litt "vinterlig" fleecekjole, uten for mye dilldall. Ble godt fornøyd med denne :)
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon