av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
onsdag 1. april 2009
kosebukse til snuppa
Jeg har blitt så glad i turkis, og det ble jo så fint sammen med rosa!!
Denne bukser er sydd i velour og ribb fra stoff og stil. Den har også fått en stor stjerne i velour, som er fin både foran og bak.
1 kommentar:
Anonym
2. april 2009 kl. 23:00
Denne vil jeg også ha til minsten min ;o) Stine
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Denne vil jeg også ha til minsten min ;o) Stine
SvarSlett