av Manja
Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
fredag 27. mars 2009
wow
Når jeg ser over innleggene nå, så ser jeg at jeg jo har laget 20 plagg i løpet av denne måneden... Ja, ja, sånn er det å være hjemmeværende og ha god tid til hobby. Gruer meg til å begynne på jobb igjen, heldigvis er det enda en stund til :)
1 kommentar:
hverdags-mamma
28. mars 2009 kl. 00:36
Hehehehehe...
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Hehehehehe...
SvarSlett