Her er min hobbyblogg. Velkommen!!
Helt fantastiske, Manja! Disse kommer for salg, vettu... ;)
Klart du tør! De er knallfine!
ja, men det mye styr og....ha,ha, du kjenner jo meg :)
Helt fantastiske, Manja! Disse kommer for salg, vettu... ;)
SvarSlettKlart du tør! De er knallfine!
SvarSlettja, men det mye styr og....ha,ha, du kjenner jo meg :)
SvarSlett